Tuesday, July 5, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : vlogging!

assalamualaikum..helow!! ttttoootttoootttt!!!!!


 hait-hait korang! korang pernah dengar tak name Matluthfi90 n IniAnwarHadi kat youtube? lau tak pernah hang pi kat youtube.. hang carik nama depa ni...hang dah jumpa pastu hang tengok..(mestilah tengok...takkan buat bodo pulak)... mesti hang suka punyalah kan! hahha... tp...the most...aku suka Matluthfi90 ni lah...haha...aw...aw...tak caye? ce tengok...ce tengok...



Add caption









NEXT!



 *IniAnwarHadi aku takde gambar cuz satu pon aku tak boleh save....huh!






dan! banyak lagi vedeo mereka nih kat youtubelah... takkan aku nak letak semua kotttttt? hamboih...nainya habaq hang!

korang nak tengok yang seterusnya...korang carik at youtube na... huhu...memang terbaiklah vedeo dia nih kan....sampai terpikat aku kte kooooooo0000! hakhak...ceh..



dah..tu jer...



ayat biasa



xpelah..tata korang!! sayang korang taw!! huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: