Saturday, July 16, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Mencari Identiti Diri....

assalamualaikum..helow!! tttoootttooottt!!!!!


hait korangs! apa yang dimaksudkan dengan identiti diri? hum? baik korang cari dalam kamus dewan..hhahha...lagi tepat!




identiti diri sangat penting untuk orang tahu siapa kita,...haruslah identiti diri itu ianya penuh dengan cara kita yang tersendiri dan juga menggambarkan sebahagian daripada diri kita kan? tak kan lah jiran sebelah pulakkk kannnnnn?


korang tahu kenapa blogger-blogger macam CIK EPAL , FATIN LIYANA ,MARIA ELENA n blogger-blogger yang lain tu famous? sebab diorang berblog dengan style diorang yang tersendiri.... itu pasal lah diorang popular.. sampai kalau aku buka blog diorang memang aku tak boleh nak post entri sebab leka baca blog diorang! hahha!....walaupun ade yang x suka dengan diorang tapi dioarng masih lagi berblog dan x pernah mengalah.... ini aku respect! lagipun...kalau nak puaska hati semua orang memang tak dapatlah kan...?


Cik Epal


Fatin Liyana


Maria Elena

*adore them! <3


so...aku pon tak tahu ape identiti aku yang boleh menggambarkan siapa aku... cara aku berblog? biasa je kot....kan? takde pape yang special pon... tapi tak apelah... selagi aku minat berblog..selagi itu aku akan berblog... korang...boleh sokong aku? kalau tak boleh tak pe.... aku tak paksa... huhu... aku harap dapat kenal korang dekat luar sana....k?


well... i love u guys.... <3!


xpelah..tata korang! sayang korang taw! huhu,,,

2 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN:

Si Orkid said...

zatiey pon tgh cri indentiti..tp x pe..slow2..yg pnting niat untuk kite untuk brkwn dn bkongsi something kt kekwn kite.

CSI said...

huhu...samelah kite kan... betul tu.. yang penting ialah niat...thanx sis...=)