Tuesday, July 26, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : it's hurt u noe...

assalamualakum..helow!ttttoooootttoooottt!!!!


erm...aku asyik hepy go lucky je dekat blog ni...sekali sekala aku LF ( layan feeling) tak pe kot kan....





carilah teman ketawa dan teman menangis...
yang boleh dipercayai tiap masa...
kerana menangis keseorangan itu sakit.....
kerana menanggung kepedihan dan keperitan itu sakit....
kerana bila tiada siapa yang dapat membaca hati ini itu sakit....
tapi apa kan daya...
tiada peluang untuk meluahkan....
tiada peluang juga untuk melupakan....
kebahagiaan itu datang sekejap...
sebagai tanda keperitan akan bertandang....
keperitan itu sakit....
sakit untuk ditelan.....dan..
sakit juga untuk diluahkan....'
lebih baik menjadi hipokrit...daripada...
jujur menunjukkan kesedihan diri sahaja.....
lebih baik ketawa walaupun sesaat....daripada...
menangis tiap detik....tiap saat...tiap masa...
andai ini takdir ku....sepanjang hidup...
aku terima...aku pasrah...aku redha,...
apa yang nak ditakutkan....
inilah hidup.....



semuga segala hal...dipermudahkan oleh-Nya....amin...


jangan jadi seperti aku..yang suka memendam semuanya sendirian.....


ingat pesan aku taw?



aku sayang korang.....



tak nak korang jadi seperti aku....=)










xpelah...tata korang! sayang korang taw!! huhu,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: