Thursday, July 21, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Free SMS?????

assalamualaikum..helow!tttoootttoootttt!!!!!



=


aku tak faham lah...apelah motif nombor yang pelik pergi hantar 'free sms' ni kat handphone aku... dan aku rase korang pon pernah kena jugak kot...kannnnnnnnnnnnnnn? betol x? jang tipulah...hahhha...



ade beberapa jenis 'free sms' yang aku paling aku "SUKA SANGAT- SANGAT"  lah kannnnnn,.....antaranya ialah... persembahkan.....jeng...jeng...jeng....:

* SMS YANG SESUKA HATINYA MENGUGUT ORANG UNTUK FOWARD SMS

ini aku geram betol....mesej ni ade beberapa jenis..)yang pastinya memang mesej yang menyusahkan orang lah) ada yang mula-mula tu dia ada bagi selawat, nama-nama Allah... dan macam-macamlah...pastu dia suruh sebarkan kepada 10 ataupun kalau dah jahat sangat 80 orang ke 1000 orang muslim ke pastu boleh pulak mesej tu cakap..(mesej tu cakap? canggggih beb!) yang kalau kita tak sebarkan mesej tu..nanti kita akan dapat bala yang sungguh dasyat dalam masa yang akan datang....huh...sewel..aku dah tanya ustazah demi mendapatkan kepastian yang hakiki! hahha...semangat! ustazah aku jawab, jangan percaya sms tu.. itu sms berantai namanya pandai-pandai je nak bagi bala kat orang...aku pon fikir....betol jugak..





*SMS BERHANTU LAH......"KONON"

lagi satu yang jenis menakut-nakutkan orang,,. contoh macam sms berhantu lah kiranya kan...yang mula-mula dia cerita pasal sesape ntah yang mati pastu dia  kata kalau tak sebarkan sms ni.. nanti ade hantu nak datang tepi tingkap lah.. apelah.. n bla..bla...bla...hatui....yang tak boleh bla...



* SMS YANG MEMANG KETURUNAN PENIPU

yang ni aku paling bengang sebab baru je sejam tadi aku kena! hampeh betol! kurang nak tahu mesej tu cakap apa? (mesej tu boleh cakap lagi? ..dasyat!) dia cakap yang aku kene update 3g lah apelah.. tapi free of charged! yang aku bengangangangangnya lah kannn... bila aku sent mesej... dia telan duit aku sekejap je...ngggaaap! habis tolak 4 hengget kau tawu... dahlah aku ade 5 hengget je kredit....tinggal singgit je...hampeh punya sms,... hish.,..geram aku...huh!



yang aku pon satu... mase tu yang 'pandai' sangat kenapa ntah pergi ikutlah cakap mesej tu... habis kredit aku pergi sent kat semua orang... hakhak...padanlah muka aku... yang kawan aku lagi dasyat...dia dapat kertas...kertas tu cakap kalau tak sebarkan nanti rumah kawan aku tu terbakar... dia pon pergilah fotostat kat kedai 40 keping pergi sebar kat rumah orang takot punya pasal....hakhak! tak boleh bla betol lah... hatoiiii...





korang pernah kene tak? ce cite ce cite....=D



xpelah..tata korang! sayang korang taw!! huhu,,,,








0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: