Thursday, June 23, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Siapa Maharaja Lawak???

assalamualaikum...helow!! ttttooottooootttt!!!!




siapakah Maharaja Lawak pilihan anda? dan siapakah yang sepatotnye mendapat gelaran itu???? hum? yeah...keputusan di tangan kita... apa dia? undi ler.....hape lagi...cepat!!!

di sini aku nak tayang sket sedutan-sedutan maharaja lawak yang buat aku sakit perot sebab gelak banyak sangat...huhu....ha..lupa plak..minggu ke 12 punye k... da latest...


Sepah - Tugas 1



Tugas 2



Jozan - Tugas 1



Tugas 2 (ni je yg aku dapat...huhu)



Nabil - Tugas 1



Tugas 2



Jambu - Tugas 1



Tugas 2



R2 - Tugas 1



Tugas 2



huhu....yang ni jelah vedeo yang aku dapat kan... kalau ade yang tak puas hati ke..jangan salahkan aku...salahkan Youtube... huahahahhha...


dan.... aku nak ucapkan tahniah jugak lah kat peserta yang dapat masuk final iaitu...











.

Jambu dapat masuk sebab diorang mendapat imudity daripada pihak juri yang melayakkan mereka masuk ke final... maknenye... R2 takde rezeki lah nampaknye... tapi takpe R2... u guys still the best....huhu...


apa-apa pon... all the best lah kepada finalis Maharaja Lawak... tak sabar rasenye aku nak tahu siapalah yang bakal memegang gelaran Maharaja Lawak... fuh... hadiah bukan sebarang hadiah wwooooo..... RM 300,000 kottttt....mane nak carik cik oiiii.... pergh... dasyatttt....huhu...untunglah siapa yang dapat...tapi kalau Nabil tu dapat lagi untung... sebab dia bolot sorang je nanti...huahahha....kan? 


semuanya di tangan anda.... ape lagi...undi lah cepatttt.... sape Maharaja Lawak pilihan? hum? huhu...sama - sama kita nantikannn.....daaaa


xpelah..tata korang!! sayang korang taw!! huhu,,,






0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: