Friday, June 17, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : Emosi Nora Elena

assalamualaikum...helow!! ttoootttoootttt!!!!!




hait-hait korang!!! korang tengok tak drama bersiri yang HOT!! kat TV3 tuw? Nora Elena! ha...tengok tak? mesti ramai yang tengok kannnnn? huhu...aku n family pon tengok... memang dari mule...sampailah habis aku tengok kannnnn....


best jugak aw citernye... pasal seorang perempuan yang bernama Nora Elena yang pernah mnjadi mangsa rogol ketika dia berusia 15... n sampai besar dia still tak tahu siapa lelaki yang sengal tersebut....


pastu..bila dia dah dewasa.. dia adelah tunang... n! tetiba... dah nak kahwin dah niii.... boley pulak tunang, Eid dia putuskan pertunangan di saat- saat akhir....atoiyai! kalau aku yang jadi Nora Elena tu lah kan... memang dah makan  kaki lah si Eid tu kan... nasib baik aku bukan....huahahhhaha,,lau tak..bankrap produser...kahkahkah!


Seth, Nora Elena & Eid


ha...pastu...dah tak jadi uh... seorang lelaki datang dan sanggup menjadi suami..untuk menggantikan tempat Eid sebagai pengantin lelaki...iaitu Ahmad Seth Tan....(aku paling tak ley bla name dia....huhuuuuu)... Seth ni pon memang dah suka kat Nora Elena nih.. ape lagi... masuk line lah kan... hahha...


Nora Elena....tak suke sebenarnye... sebab dia ingat Seth ni macam nak amek kesempatan kat dia pulak kan... tapi diorang kahwin gak sebab nak penuhkan hajat mak si Nora Elena uh.. tapi Seth tu pon kaye..hensem..huhu...kalau aku.. bedal jelah..huahahaha..nampak sangat pandang harta..ok..last2 skali... Nora Elena jatuh cinta jugak lah kat suami dia tu..atas kesungguhan dia memikat hati si Nora nih....


watak antagonis yg memg menyakitkn hati,yyvonne..


dalam kebahagiaan yang mereka kecapi... terdapat pelbagai rintangan yang mendatang dalam hidup mereka antaranya watak wan sharmila uh.. yyvonne.. cmni kot eja.. but memang kalau korang tengok watak dia kan.. memang rase nak bagi kaki..tangan semuelah kat dia.hahha.. means dat lakonan dia mnjadi..well done wan sharmila!,....rntangan ape lgi??? ha.... korang tengoklah sendiri kat TONTON  sebab kalau korang nak bace ape yang aku cerita memang tak terlarat korang...(padahal aku yg terlebih "ghajin!") ....huhu..tapi...sebelum tu,.korang kene register dulu lah kan....



suami yg tabah.. isteri yg agak degil..huhu


apakah kebahagiaan memihak kepada mereka bebeh???? hahha..... korang tengoklah sendiri kat tonton uh sebab hari nih drama uh last kat TV3 huahahahaha..... tapi wa cakap lu lah kan.. memang mama,kakak n aku emosi gilelah tengok drama ni kan.. hahha.. kejap-kejap geram lah.... terasa di awang-awangan lah... hahha.. yang pelik uh Nora Elena yang kene tipu tapi kitorang plak yang emo! hakhak... dats what we call menghayati cerita...kuangkuangkuang...


korang dah tengok? belom? g tengok....yang dah tengok? ape lagi? best tak? huhu...


xpelah...tata korang! sayang korang taw! huhu,.,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: