Monday, May 16, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : satu hari dalam kelas

assalamualaikum...helow!! tttooottooottt!!!!

hait-hait korangg!!! huhu... sihat tak? pstikan diri anda sentiasa sihat ok... huhu... terbaikkkk!!!



ok..now.. mari kite hayati cerita di suatu pagi dalam kelas....


Cikgu Salmah : ok..hari ini saya nak tanya kamu semua tentang cita-cita.. saya percaya yang setiap kamu punyai cita-cita yang tersendiri... ok... kita mula dari Ali..Ali, apa cita- cita kamu?

Ali: saya nak jadi polis cikgu...

Cikgu Salmah : ok..bagoz... kamu pulak Abu..

Abu : saya nak jadi cikgu, cikgu...

Cikgu Salmah : hurm..baguz jugak tu.. kamu pulak Laila

Laila : saya nak jadi suri rumah cikgu...

Cikgu Salma : eh..kenapa pulak kamu nak jadi surirumah?

Laila : saya nak jadi macam mak saya cikgu...

Cikgu Salmah : kamu ni.. hurm..takpelah.. seterusnya..kamu pulak Mail...

Mail : cita- cita saya ialah nak menunaikan cita- cita Laila cikgu....

Cikgu Salmah : .........................>.<'!!!!


=D

xpelah...tata korang!!! sayang korang taw!! huhu,,,





0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: