Sunday, May 15, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : hepy teacher's day!!! teachers!!

assalamualakum..helow!! tttoootttooottt!!!!!

hait- hait korang!!!! sihat tak? bagozzzzz.....(korang tk jawab ag kannn??)....kihkih...aku sihat...(9sape tanyer)..eh! skaty aku lah! huh! ceh,...emo lak an... hahha...


okay...eh..korang taw tak esok hari ape? hum? tak taw? sahlah korang tak amek tawu pasal cikgu....hatoi....>.<'!!!..okay..takpe-takpe...biar aku citer.,...esok ialah HARI GURU SE MALAYSIA!!!! huhu... yelah...negare lain aku tak taw lah plak hari guru nye bile....



ha...so...saya. disini... ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua guru yang pernah mengajar saye selama saya hidup kat atas bumi ni... yang mengajar saye ABC hinggalah ajar saye ilmu yang saye tak dapat beli kat mana- mana sekali pon kat dunia ni...TERIMA KASIH CIKGU


kami banyak buat masalah...sakitkan hati cikgu ... n so on.. tapi cikgu tetap bersabar melayan karenah kami yang tak pernah matang ni... maafkan kami cikgu... kami mintak cikgu halalkan semua  ilmu yang cikgu berikan pada kami selama ini... TERIMA KASIH CIKGU


huhu....eh jap! pe kejadahnye aku tulis at sini? kahkah... patutnye kau cakap kat cikgu lah kan... tapi takpelah,.. manelah taw... cikgu ade terbace ke kannnnn??? ha..takpelah..aku practise kat sini dulu...huhu...


haish...tapi tu ;ah kan...korang ingat senangn ke jadi guru ni? susah taw... pergh...dengan nak bersabar dengan karenah anak-anak murid ag... nak kene paham tulisan budak ag..check keje sekolah ape semue...pergh... bukan senang wooo...


 tapi tu lah.. cikgu sanggup tahan tu semua demi me'pandai'kan kite semua... untuk jadikan kite orang yang berilmu kat atas dunia nih....huhu...(okay..aku layan emo sebentar..korang join ok!)


pape pon...thanx a lot cikgu..memang tak terbalas jasa cikgu ni semue...thanx...again..



again....SELAMAT HARI GURU SE MALAYSIA CIKGUU!!!!!! kepada semue cikgu d Malaysia ini....I luv u all... taw!...


xpelah...tata korang!! sayang korang taw!! huhu,.,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: