Sunday, May 29, 2011

ENTRI INI BERBUNYI : demam Nur Kasih.....

assalamualaikum...helow! tttoootttooottt!!!


hait korang!! berjumpa lagi kita dalam blog CSI! yeah! huhu.....takdelah berjumpa sangat kannn.... but... jumpalah jugak....*ok..ape aku merepek nih?





never mind,,,, juz forget it ok.... nak tanye sket boleh? korang dah tengok belum Nur Kasih The Movie? belom? haish... g lah tengok cepatttt.... eksklusif di pawagam sahaja u noe... agak rugi jugaklah kalau tak tengok.... huhu...


takpe- takpe...for those yang dah tengok filem ni... best tak? best kan? dia cerita tentang dugaan-dugaan yang dilalui oleh Nur Amina (Tiz Zaqyah) , Adam (Remy Ishak) , Aidil (Fizz Fairuz)....ha... memang banyak cobaan lah kan... cobaan yang macam mane? ha...tengoklah sendiri...huaahhaaha... name pon eksklusif kannnnnn




huhu.... aku tengok citer  ni kan.. sampai mengeluarkan air mata jugaklah... yelah.. aku kan sensitif...kannnnn???? huahahha....*mata ke atas tangan ke dada...huhu.. pastu kan.. time aku tengah nangis tu kan... adik aku yang amir,5 tu...boleh pulak tanye aku


"adik...nangis eah?"


aku pon ssssssshhhhhhhhh!!!!!!...pergh! mase tu dah lah time senyap doe... budak belakang aku ni pon dengar... then..aku dengar dy n kawan-kawannya gelak pastu aku dengar dia cakap...


"nangis ke weh?"....nada yang macam agak perli juga


pergh...aku tak tahulah maybe aku yang perasan lebih or silap dengar but aku rase dy tujukan kat aku lah tu... pergh.... berbulu je kan telinga aku dengar an... sukahati akulah nak nangis ke... berguling ke hape ke... ade aku sakitkan ko ke? takkkaaaaaaaaaannnannnn???? dah tu??????


pastu...diorang cakap yang diorang tak paham dengan filem nih... haish... ko yang tak tengok betol-betol...memang lah korang tak paham... yang tahu asyik nak gelak je... baik tak yah tengoklah kann... buang mase je... aku ngan family aku yang masuk lewat dari ko pon boley paham... yang ko tak paham nape?


hurm...never mind.,. emo lak aku kan.,.. hakhak... ntah pape ntah... juz okay be happy... takyah emo..juz let them be jelah.. lantaklah diorang... kannn?


dalam filem ni banyak jugaklah lagu yang jadi macam background cover kepada sesuatu scene tu... n lagu dy memang kene lah dengan jalan ceritanya kan... huhu.... memang feeling habis lah wa cakap lu an.... huahahaha


okay juz dat yang aku nak cakap... akhirnye impian aku nak tengok Nur Kasih The Movie ni tercapai... huhu... memang terbaik!!! n memang puas hati jugaklah tengok....




jom kita layan lagu OST Nur Kasih The Movie ni..nyanyian Yassin dan Tiz Zqyah... sedap jugak suara dia aw... huhu.... boleh jual... =)




xpelah...tata korang!! sayang korang taw!! huhu,,,,

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: