Monday, December 27, 2010

tension!!!!! argh!

huh! aku x tawulah nape... but memang tebsion giler! sakit hati..sakit kepale...rase mcm nak pecahkan semue pinggan mangkuk yg ade je...huhu...

mybe aku terlalu memikirkan masalah kawn aku yg agk sengal ni... tu yg byat aku agak tension.. dengn nk pndahnye..dgn salah faham nye..fuh,,,terdapat beberapa konflik ye disitu..hadui...pening kepala la...

yang paling aku kesian kat adik aku lah coz asyik kene marah je ngn aku...dik..i'm sory...=),,, heeee..selamber je..nasib baik adik aku baru 4 tahun..so,,x faham pape sgt r...hehe..amek kesempatan tol..=P,,aku marah kat adik aku tu smpai sepupu aku pon terkejot n agk takot ngn aku...huhhu..lek r cousin...dun wory...aku x marah sama kamoo...huhu,,

tapi tu lah..kawan oh kawan...bilelah ko mau berubah..penantlah aku nk cover pasal ko jer..hadui..terus terang kan bagus... xdelah nk mnyusahkan sesape...penat aku kene ngn ko...hadui....

tapi x palah...aku harap sgt2 yang satu hari nnti ko bisa berubah..huhu..berubah mnjadi lebih baik taw.. bukn lagi terok... huhu..xpe2...ko tetap kawn aku..insya-Allah...=)

pastu tambh plak ngn masalah2 lain yg agk2 nk memecahkan kepale hotak aku...hadui...dah la..sampai sini jelah...heeee...by!

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: