Thursday, August 19, 2010

jiwa kacau!

arrrggggghhhhhhhh!!!!!! apelah aku neyh! jiwa kacau plak! aku pon tak tahu la nape... kengkadang tu.. pikiran aku neyh.. asyik melayang2 ntah ke mana2 ntah... adushai... sabo jela....

ade sorang kawan aku neyh... dy baru2 nak berCINTA... dy g citer prob dy kat aku... aku pon dengar yelah... kate kawan.. huhu.

dy citer kat aku... dy ade pakwe... kire 1st time couple la ngn mamat neyh.. dalam bape bulan couple.. tetibe putos.. pasal ape ntah.. n then, sebulan kemudian.. diorang couple balik.. ek eleh... hakhak.. bahagia lah kowt...

pastu dy ckp kat syifaa yang pakwe dy ney dah lame x msj ngn dy.. coz xdew topap kot.. dy pon rase macam malas lah nak tunggu... bosan katenyer.. ntohler.. syifaa pon tak faham..

n then, suatu hari.. ade sorang mamat muncul dalam hidup dy... mamat lain tapi.. mamat ni memang ade ciri2 yang dy nak.. n then, dy mulelah suke plak kat mamat ni...
then, suatu hari tu.. dy cakap kat syifaa yang dy nak mintak putus ngn pakwe dy n nak kapel ngn mamat tu.. lagipon..mamat tu pon ajak dy kapel..

syifaa cakap "skaty ko lah.. asalkan ko bahagie... n ko tak menyesal suda! huhu". tetibe. besoknyer tu... dy koba yang dy dah putos ngn pakwe dy tu n troz kapel ngn mamat tu.. amboi! cepatnyer..hakhak.. tak sangke I! huhu!...dy kato dy bahagia... hurmmm bagozlah kalo rope e2...

but! besoknyer dy tetibe citer kat syifaa yang dy rase teringat balek kat X dy tu.. ek eleh... cam macam lah ko neyh. dy kate dy serbe salah.. tapi dy sayang gak kat pakwe baru dy tu. poning den ha! donga citer dy neyh..

hari demi hari troz berlalu.. one day, fren syifaa kate dy dah lupe dah kat X dy tuh...n now.. dy memang sayang kat her new BF tu.. dy kate.. yg baru ney.. jauh lebih ok n baik fr0m yang dulu tu... ntahla... syifaa pon tak faham... asalkan dy tak buat pilihan yang salah... n harap2 lah dy bahagia.... huhu..

so, moralnyer??? hurm... ntahlah... hakhak.. lu pikerlah sendiri!

0 ORANG COMEL KOMEN DENGAN PENUH PERASAAN: